Så var det måndag igen...

Igen. Trött som en gnu imorse. Barnen också. Kom iväg en kvart senare än planerat så de fick hänga med till Ekonomiljus en sväng innan jag lämnade dem på fsk.
Junias grupp var på tomtit och Alicias var på gården för att hoppa studsmatta. De blev genast så upptagna och inte ens en kram hanns med.

Jag racade till jobbet och kom såklart sent till mitt första lilla möte, men sånt som händer ibland. Sen kom Marcus från Pholc och sedan Magnus från konsthantverk och vi gick igenom reklamationer, beställningar mm. Hann ringa några kunder och beställningar innan jag racade hem igen och hämtade barnen kl 16.
Vidare till Ljusexperten södertälje för att hämta lampor.
Hem och tvätta soffan(en vit soffa ska vara vit annars får de va) och försöka hålla Alicia vaken (hon får alltid en dipp vid 16.30-1700)

Kim kom hem vid halv 6, lagade middag och sedan åkte jag, Cecilia och Becca till heron för att gå på bio.
Såg don't breathe som är en skräck/ thriller. Satt som på nålar hela filmen men jag hade väntat mig mer (lilla skräckfantast som jag är!)
Riktigt obehaglig var den i alla fall!

Tack för ikväll, nu ska jag krama kudden. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0