Länge sedan

Här ekar det tomt. Har verkligen inte gjort något annat denna vecka än jobb.
I onsdags var Kim i Gävle för att sälja en av sina bilar och jag jobbade sent så barnen sov hos farmor och Pelle ❣
Jag kom hem till ett tomt hus och tröttheten slog mig rakt i ansiktet.
Åt snabbt upp min micrade mat och sedan somnade jag.

På torsdagen hängde barnen kvar i sthlm fast hemma hos Malin som hade en ledig dag. De blev bakning, lekparkshäng och dans som jag förstår. Tack för hjälpen ❤️❤️❤️ de har så roligt med dig Malin!

I fredagskväll kom Jelena och Kalle över. Åt middag, kollade på idol.


I lördags försov jag mig (alltså hur är det ens möjligt? Tror sist jag försov mig var när jag gick i skolan...)
Jag trodde jag ställt klockan på 08 men vaknade med ett ryck 08.45 av att något inte stämde. Mycket riktigt- redan där gick mina morgonrutiner i kras. 20 min senare sitter jag i bilen på väg till eskilstuna.

Denna vecka har jag spenderat 12 h i bilen. Man hinner tänka ganska mycket då. Tack och lov för att P3 dokumentärer.

Tillbaka till lördagen så gick det iaf undan på jobbet. Kom hem, slängde mig i duschen sen vidare till Gubbängen och hem till familjen Budai.
Hade kvällen till ära fått den viktiga uppgiften att passa Victor några timmar när hans mor och far roade sig på tu man hand.

Först gick vi en promenad och köpte pizza.

Sen bytte vi blöja

Sen lekte vi lite

Sen åt vi kvällsmålet

Och sen somnade Victor i sin vagga.

Ja... Det var ju enkelt det där... 😎


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0