Den här helgen försvann lika fort som den kom...

Veckans enda lediga dag spenderades länge i sängen. Kidsen sov till 10.30 - och det gjorde vi med 💤💤💤
Så skönt!
Vi åt frukost och chillade i pyjamas tills det plingade på dörren och där stod familjen Wåhlstedt och ville att vi skulle komma med till skateparken.
Men vi hade andra planer precis på förmiddagen.
Visning 👇🏼

Och handla lite smått och gott. Behövde en varmluftborste men Elgiganten hade inte den jag ville ha.
Men sen åkte vi till skateparken och mötte upp de andra.
Barnen hade jättekul. Sen kom Jelena och Kalle med fika. Så efter ett tag kom även Sarah, Budda och Victor som varit på dop, precis i närheten.
Så där hängde vi 😜

Ikväll blir det en lugn kväll, barnen har ätit middag och är duschade. De är trötta och somnar nog snart. (Önsketänkande)
För oss blir det lövbiffgryta med ris.
Imorgon ska jag upp tidigt, ska hämta min kusin vid Östertälje och hämta lampor på Eljus innan öppning 😴

Denna vecka som kommer jobbar jag också alla dagar, men förhoppningsvis kan jag ta någon dag ledig veckan efter. På fredagen ska vi på Justin Bieber och då hoppas jag att jag kan ta the day off.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0