Sköna helg

Det gick bra på jobbet igår, vi säljer på bra och följer budgetkurvan och om bara kundfakturorna håller siffrorna så ökar vi även i oktober.
September ökade vi också, så det nya räkneåret har börjat mycket bra 😄
Jag är verkligen glad över det, för det är inte något man kan eller får räkna med i dagens eviga kamp att få överleva.
De stora varuhusen som man försöker tävla med, vilket nästan är omöjligt, webbhandeln som dumpar priserna, nya shoppingcenter som slås upp och hyror som höjs. Fler fackhandlare har fått stänga igen och jag tycker det är så tråkigt. För jag vet att vi behövs, den personliga servicen är påväg att dö ut, jag personligen tycker det är sån JÄKLA skillnad att gå in i en lokal "liten" inredningsbutik, klädbutik eller liknande. Där får du den hjälpen du vill ha, dem säljer med sitt hjärta och inte med hjärnan att "måste sälja, måste tjäna mer pengar"
Det är fan inte lätt, och med det sagt är jag stolt över oss att vi har lyckats med att öka, år efter år. Något bra måste vi i alla fall göra för att kunderna kommer ju tillbaka 🙏🏼

När jobbdagen var slut hämtade jag kidsen hos farfar och Åsa. De hade bakat bullar så vi fick med oss två påsar hem 😋

När jag kom hem dröjde det inte länge förrän Kim kom hem från jobbet han med.
Sedan kom Tobbe, Jelena, Kalle, Sarah, Budda och Victor över. Vi beställde mat från Mira Mar och festade på det.

Sedan kollade vi på så mycket bättre samtidigt som jag o tjejerna planerade nyår 👍🏼

När alla gått hem somnade jag på två röda.
Skön lördag! 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0