Sista natten

Jo tjena. Idag har jag jobbat, är på väg hem nu för att hämta kidsen. Min mamma har hämtat dem vid 15.30 varje dag nu när hon är hemma från Grekland, så slipper de gå så långa dagar.
Imorgon ska jag bara jobba halvdag. Ska åka och hämta barnen tidigt och förbereda allt till middagen innan Junis dans börjar. Tror Kim kommer hem vid 19 tiden och då ska vi fira med gomiddag och rödvin att vi har pappaKim hemma hos oss igen.
Tycker de här 6 dagarna gick väldigt fort! Har inte riktigt hunnit sakna honom haha, det har varit fullt ös precis hela tiden.
Men ska bli så himla skönt att ha han hemma igen.
Och att få prata av sig på kvällen. Jag pratar alltid mycket och vill planera hur veckan ska se ut, nu har det blivit väldigt tyst.

Nu börjar nästan varje helg till julafton bli uppbokad. Men jag gillar det! 😀

Vi säger så.
Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0