Hej hej hemskt mycket hej

Den här dagen försvann ju innan den ens hann börja.
Var på jobbet 09.15 (Kim fick lämna kidsen) så jag hann förbereda lite.
Sen var det liksom full rulle.
Vid lunch kom Jelena, Kalle, Sarah och Victor på besök! Äntligen har de checkat in butiken 👍🏼
Jag åkte iväg och handlade lunch, som vi mumsade i oss och i samma veva kom en säljare från Pholc så det blev liksom fullt hus i lunchrummet.
Men det var verkligen trevligt att få ett litet avbrott. Tycker att dagarna försvinner och går in i varandra ibland.

Resten av dagen höll jag mest på med julen. Jäkla jobb det där, nu håller jag på med prissättning på allt. Kom hem kl 20 och då var det bara å äta, duscha och göra sig klar för sängen.

Imorgon har jag tagit mig en ledig dag. Önskar mig en sovmorgon och glada kids.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0