Äntligen helg

Igår var det fredag.
Har kommit fram till att jag behöver fler timmar på mitt dygn.
Fredagen kom och försvann, stressade till fsk för att hämta barnen sen åkte vi hem och duschade och gjorde oss kalasklara till födelsedagsmiddag i Nykvarn. Nina och Tilde fyllde år tidigare i veckan.

Vi hade en jättemysig kväll och åt så god mat och de bjöd på världens godaste tårta! Lilla maräng i Järna är GRYMMA!
Mormor Eva hade bakat bröd och kakor till tjejerna som vi fick med oss hem ❤️ hon tänker alltid på alla hon. Min mormor.
Vid 21.30 gick ögonen i kors, barnen var helt slut efter all lek och dans.
Godis, tårta o allt.


Innan vi åkte hem svängde vi förbi Mary och lämnade lite saker.
Barnen somnade i bilen innan vi kom hem så jag bar bara över dem till sina sängar.,
Jag somnade också ganska fort.

Kim kom väl hem runt 02 tiden då han varit ute med grabbarna för att fira Budda.

Tilde med tårta i fejset

Lördag idag då. Gick upp tidigt och drog iväg till jobbet. Var kvar några timmar efter stängning för att underlätta lite inför måndag. Då är Per tillbaka.
En ny tjej kommer också och provjobbar. Spännande.
Börjar kl 09 med morgonmöte för att gå igenom allt. Julen ska börjas tas fram också. Mycket på en måndag.

Efter jobbet handlade jag mat, tapas och lite smått och gott från Mira Mar.
Så gott!!!!

Dock märkte jag direkt att Junia var hängig och mycket riktigt 39,2 graders feber. Stackars liten, imorgon måste vi försöka bli friska inför viktiga veckan.
Kim åker till Spanien på torsdag så vi behöver inte mer sjukdom i detta hus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0