Snö

Igår morse när jag vaknade och tittade ut genom fönstret var hela trädäcket täckt av snö.
Mina svårväckta barn vaknade på två sekunder och sprang runt och skrek det snöar det snöar. Snart kommer tomten och snart kan vi åka snowracer.
Junia berättade även att man svänger med en snowracer ungefär på samma sätt som när man ska svänga när man rider.
Och när man ska stanna lutar man sig lite bakåt och drar i tyglarna.
Inte för jag vet hur man gör men det lät väldigt trovärdigt ;)

Kul med snö iaf, mindre kul för Kim som fortfarande har sommardäck. *host* *host* vissa är bättre på sånt 😉 bytte till vinterdäck för två veckor sen !

På jobbet gick det undan. Fattar själv inte vart dagen försvann.

Åkte hem lite tidigare från jobbet.

Jag hann även in till Johnells och provade vinterjackor. Nu har jag bestämt mig för en blå Woolrich.
Sedan köpte jag med mig lite godis från filmkedjan.

Kim kom hem typ när jag kom hem och vi gjorde oss klara och bestämde oss för en middag på lilla styrbjörn.
Satt oss i baren och jag tog ett glas mousserande och blir tilldelade ett tvåmannabord, och vad är oddsen, där bredvid sitter Jonn och Sandra 😄 Hahha så det blev en parmiddag 😜😜.
Det var jättetrevligt och jag åt som vanligt vinkokta musslor 👌🏼

När vi ätit upp åkte jag och Kim till Heron och kollade på Morran och Tobias. Jag hade inga jätteförväntningar. Älskar ju serien och vi har verkligen skämtat om dem lääääänge nu så det kändes som ett måste att se filmen. Tycker den var helt ok! Och jag skrattade många gånger!

Det blev en väldigt bra onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0