Lördag 🍾

I lördags var jag ledig 🙌🏼 tog en låååång sovmorgon sen åkte jag ner till stan och shoppade loss till mig själv.
Befriande.
Jag hittade en klänning, en blus, en tröja, smink, en hel del smycken och en väska. Villeha en höstväska som piggar upp lite och den plommonfärgade MK väskan är verkligen fin!

När jag kom hem duschade jag o barnen, gjorde oss klara.
Junia åkte till oliver och Matilda på halloweenparty och Alicia åkte till farfar och Åsa.
Jag och Kim åkte hem till Malin och Henke. Vi började med bubbel och tapas. Spelade spel och hade väldigt kul!

Kl 20 tog vi en taxi in till söder och käkade sååå god sushi på Ljunggren.
Sånt perfekt ställe. Riktigt najs. Måste dit igen!
Vi satt kvar läääänge. Drack drinkar och snackade på. Sedan gick vi vidare men avslutade kvällen hemma hos Malin och Henke med mer bubbel och så spelade vi ännu mer!
Tog taxi hem vid 02.30.
Tack för en bra kväll 👌🏼

Junia var utomordentligt nöjd över halloweenpartyt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0