Hej blogg

Igår hade vi en rolig kväll med jobbet.
Efter stängning dukade vi upp och åt sushimiddag. Drack bubbel och hade väldigt trevligt.
Sen gick vi på stand-up och kollade på en skam för Sverige.
Bra kväll! Kul att göra något ihop utanför jobbet! 👍

När jag kom hem vid tolvtiden blev jag väldigt överraskad. Istället för kaos och leksaker överallt så hade Kim och barnen städat och tom dammsugit!
Fatta vad skönt att jag slapp göra det idag på min lediga dag.
Idag så har jag inte gjort allt förmycket.
Tvättat lite, badat barnen lite, kirrat lite lunch, kollat på flera filmer 😜

På kvällen kom Gurra, Emma och lilla Molly över på Mira mar middag.
Äntligen har vi fått träffa Molly, hon gillade att vara med mig. Jag vet att alla barn älskar hoppsastegen 😉 funkar på alla!
Ja, vi åt middag, pratade på, kollade idol.
Lugn och trevlig kväll som gick alldeles för fort.
Jobb för mig imorn så nu ska jag krypa ner.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad är hoppastegen? Eller är det bara jag som är korkad 😂

Svar: Speciella hopp man gör med en bebis i famnen , så svårt att förklara. En tradition i släkten långt tillbaka.😉
emeliehellman.blogg.se

2016-11-19 @ 19:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0