Dags för bloggiliblogga lite

Helt plötsligt blev det onsdag och ja, vad pysslar jag med? Bygger upp förväntningar inför nästa vecka då 1advent är här! = cashen ska in!

Jobb, jobb så det ska vara nu. Inget annat ryms i hjärnan men det är helt ok. Är inställd på det.

Imorgon händer en annan kul grej, har bjudit ut mina kollegor på lite roligheter efter stängning. Sushi levereras sharp kl.18 när vi stänger och sedan ska vi gå på stand up med Magnus Betnér och Soran Ismail.
Nu gäller det att peppa till inför nästa vecka 💪🏼

Idag blev barnen hämtade av mormor och morfar. Jag åkte dit efter jobbet och sen blev vi upphämtade av Kim, så åkte vi hem till Mary, Sam och kidsen på middag och lek.
Herregud, kidsen lekte så de blev alldeles svettiga och jag tror vid nån tidpunkt att alla sprang runt i trosor och kallingar mellan alla klädbyten. Att klä ut sig är liksom prio-grejen.
Det blev en perfekt kväll, spelade Chicago och drack glögg. Börjar få julkänslor nu!

Tack för idag, slut för idag!

Junia har blivit grym på att stå på huvudet! Och hon även grym på att byta om flest gånger under en kväll! 😅


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0