Äntligen onsdag

Och det betyder att det är lillördag. Jag fick lite sovmorgon imorse. Eller jag tänkte ta det. Till kl 07.30 men vaknade vid 07 och bara kände att något inte stod rätt till.
Mycket riktigt. Bara att surfa in på Aftonbladet och läsa om den bittra sanningen.
Nog om det, för jag tror att rätt många är överösta med Trump och Clinton-snack.

Lämnade barnen på fsk, det snöade väldigt mycket men inga problem att ta sig fram här inte!
Däremot kom inte Kim iväg till jobbet då trafiken till sthlm stod helt still hela dagen (och gör det forfarande om man ska lita på nyheterna)

Aja, när jag lämnat barnen åkte jag till nykvarn för att lämna oktoberpärmarna.

Sedan vidare till etuna och så gick dagen. Kom flera pallar med bl.a. julprodukter.
Nu känns det som om vi inte får plats med en grej till.

Drog iväg lite tidigare för att banka pengar och inne i eskilstuna-Stan var det inte riktigt lika lätt att ta sig fram.

Ikväll har jag äntligen äntligen ÄNTLIGEN träffat Mikaela och Linnea. Känns som ÅR sedan vi fick till en date.
Hade så mysigt på lilla styrbjörn och lilla Vincent 4 veckor gammal fick jag också träffa för första gången ❤️

Nu måste jag sussa! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jelena

Stämmer. Tobbes jobbarkompisar åkte från Upplands-Väsby vid kl 14 och hade väll knappt kommit till Järva krog kl 21 😱

Svar: Jäklar 😳😳😳
emeliehellman.blogg.se

2016-11-10 @ 00:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0