30-års present

Jag har börjat spara till min 30års present som jag ska ge mig själv när jag fyller år i sommar.
Det är inte direkt något stort, som en bil eller liknande men jag har, i några år nu suktat efter DEN DÄR väskan.
Och tar jag inte tag i det nu så kommer jag aldrig i hela mitt liv köpa en sådan pass dyr väska.
När vi var i Chanel butiken i Dubai och jag fick testa den och hängde den över axeln så har jag inte kunnat sluta tänka på den. Ingen väska i världen kan mäta sig med en Chanel boy flap bag. Det är den jag vill ha! Ingen annan!

Jag vill ha en svart. Men däremot vet jag inte om jag vill ha silver eller guld.
Så nu är mitt väskkonto öppnat och det känns så bra!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag gillade den i guld 👌

Svar: Lutar åt den 😉
emeliehellman.blogg.se

2016-11-10 @ 17:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0