Idag = onsdag

För det första. Imorgonkväll kommer Kim. Kan inte fatta att det har gått en vecka, det har verkligen gått undan!
Så skönt att han snart är här hos oss, Alicia frågar efter honom och vill åka hem varje dag. Åka hem till pappa Kim. 
Junia förstår att pappa kommer med flygplanet i morgon. 

För det andra, Cecilia åker hem Imorgonkväll. Fast om jag tänker på vår vecka här har den faktiskt inte gått så snabbt. Vi har gjort en hel del! 
Känns som det var jättelängesedan vi var uppgivna på hotellrummet på Kos och hörde ovädret utanför. 

För det tredje tänkte jag berätta om dagen. 
Kl 08.15 var vi här 👇🏼

2 min snabbare än igår 👍🏼

Resten av dagen spenderade vi på piratstranden. 









Mmm chicken souvlaki, här har vi i alla fall en som gillar det. 


Efter stranden åkte vi hem och sedan somnade jag 1h med barnen. 

På kvällen åkte vi in till stan och åt pizza på Porto. Min första pizza sedan påsk! Den satt fint! 😉
Får väl se om jag slår tiden upp till kyrkan imorn 😜🏃🏻



Kommentarer
Postat av: Elin

Men jösses va härligt ni ser ut att ha det!!!

Svar: 😊👍🏼 jaa ska inte klaga... Alls ;)
emelie

2016-05-21 @ 09:11:06
URL: http://nouw.com/elinelsamaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0