Hej!

Vi är hemma på svensk mark igen och flygresan gick bra. 
Dock har min telefon blivit knäpp och jag kan inte ta emot samtal och ljudet är off och den är allmänt seg, så om jag inte svarar, smsar eller bloggar beror det på detta. 

Våra sista dagar på Kaly var underbara. 







På tisdagskvällen hade vi datenight och startade med en drink vid solnedgången i Massouri. 






Sedan blev det middag och solnedgång igen i kantouni. 
Jag åt pepparbiff som var 👌🏼, kan säga er att det är inte ofta man hittar fin fint kött i Grekland. 



Efter maten blev vi bjuda på 👆🏼, hur gott! 

När vi var klara med middagen åkte vi in till stan där jag total sågade Kim i bowling, (med dubbla poäng!) men i biljarden fick jag stryk, sen blev det en drink på MAD med frisören. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0