🌞🌞🌞

Idag var det sista dansen för denna termin för Junia. Uppvisningen i stadshuset Ă€r om tvĂ„ veckor, men den missar vi 🙁
Men tror inte hon bryr sig sÄ mycket om det. BÄda barnen pratar, tjatar och leker om Grekland varje dag.

Efter dansen Ă„kte vi till farfar och Åsa för att hĂ€mta Alicia. SĂ„klart höll de till pĂ„ studsmattan, var annars? 😉
Barnen Ă„t middag dĂ€r innan vi drog hem, och hĂ€r hemma vĂ€ntade en lchf-baconpaj som var helt fantastisk! SĂ„ enkel, snabb och god! 
En sallad till. 
Kim spelade golf sĂ„ jag fick ta en sen runda ikvĂ€ll. 
Vid halv 9 begav jag mig ut, sprang och mötte Cecilia. Gick en pw till mĂ€rlarbadet och sedan nĂ€r vi skildes Ă„t sprang jag hem. Tycker mycket om mĂ€rlarbadet-rundan. MĂ„nga backar upp och ner, sĂ„ hĂ€rligt med vattnet och lugnt. Kanske inte helt optimalt att springa/jogga men pw Ă€r đŸ‘đŸŒ
Min goda lunch idag đŸ‘đŸŒ






Mamma ta kort pĂ„ mig innan dansen💖

Nu Ă€r det bara 9 dagar kvar tills vi Ă„ker och det betyder att jag har kĂ€kat lchf och trĂ€nat mer eller mindre varje dag sedan 1 april. 
Maten har inte varit nĂ„gra som helst problem, snarare en fröjd att följa ett schema. Inga konstigheter. Jag har gjort ett matschema varje söndag och det har varit kul att testa olika recept. Saknar inte kolhydraterna det minsta. 
Jag har inte fuskat med godis, snacks, lĂ€sk, bullar osv. DĂ€remot vet jag att alkohol Ă€r fel men jag tog det beslutet att lĂ„ta helgerna inkludera just det. 

Jag kĂ€nner skillnad i trĂ€ningen, orkar lĂ€ngre för varje dag som gĂ„r. 
Är piggare pĂ„ morgonen, men rĂ€tt slutkörd pĂ„ kvĂ€llarna. 
Jag kommer att vĂ€ga och mĂ€ta mig runt midjan dagen innan vi Ă„ker. 
Mitt mĂ„l var att bli mer tajt i kroppen och det mĂ€rker jag verkligen! 

Nu Ă€r ju inte planen att Ă„ka ner till Grekland och moffa mat och gosaker, absolut inte, för sommaren i Sverige har ju inte ens börjat och jag har ju kommit en bit pĂ„ vĂ€gen, men jag kommer ha semester och det innebĂ€r att jag kommer Ă€ta vad jag vill, men fortsĂ€tta trĂ€na. Älskar ju min morgonritual till kyrkan 😅 kanske tom kan slĂ„ förra Ă„rets rekord! 
Förresten sĂ„ mĂ„ste jag hĂ„lla figuren, annars fĂ„r min nya klĂ€nning inte anvĂ€ndas pĂ„ Jonn's 30Ă„rs fest den 28e maj! 

God natt nu! 





Kommentarer
Postat av: Nina

Alkohol i sig Àr ingen fara sÄ lÀnge du Àter nyttigt.
Det Àr sakerna man Àter till som gör det onyttiga.
SÀg tex att du dricker vin och Àter chips. Normalt hade kroppen förbrÀnt chipsen men alkoholen Àr som ett "gift" och dÄ koncentrerar kroppen sig pÄ giftet ist för chipsen och det Àr dÀrför myten om att alkohol Àr dÄligt för trÀning uppstÄtt.
Drick vin med gott samvete 😘 Kram

Svar: KĂ€nns ju genast bĂ€ttređŸ‘đŸŒđŸ˜‰
emelie

2016-05-04 @ 20:49:31

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0