10 maj

Klockan ringde 07, väckte barnen, gjorde frulle, sprang min runda, duschade, lämnade mina skor hos skomakarn, lämnade barnen på fsk, hämtade upp Kim som lämnat in bilen på service, lämnade Kim, åkte till mina föräldrar och tömde brevlådan, vidare till nykvarn för att lämna aprilpärmarna för bokföring och kom till jobbet 10.45. 
Så de första vakna timmarna gick undan men resten var så seg! 
Känns som jag redan gått på semester mode. 

När väl denna dag var slut kom jag hem till en middag på bordet. Ceasarsallad (utan kyckling) med parmesandressing 👌🏼 
Sen skulle jag bänka mig framför ESC semifinal 1, men det började blåsa så jäkligt så sändningen stördes hela tiden, så irriterad tills Becca kom med den genialiska idén att playa istället. Varför tänkte jag inte på det?! 

På tal om något helt annat, jag fyller år snart. Det kliar i fixar-fingrarna. Ska jag ha fest😱... ?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0