Workiwork

Det var INTE roligt att gå upp imorse. 
Båda barnen kom upp vid 03.30 och då kunde jag inte somna. Gick och la mig på soffan, somnade som en stock. 
Barnen tycker bra om sin nya säng från dag 1, trodde Junia skulle få problem med stegen ner från sängen mitt i natten men hon klättrar ner utan problem. 
Undrar när hon ska sluta att komma upp till oss på nätterna 🤔
Alicia, hon sover på bra i underslafen. 


Tillbaka till idag så har jag jobbat och barnen har varit på Junibacken med farfar och Åsa. 
Vilken kanondag!!! 

Efter jobbet åkte jag och veckohandlade och sedan har jag satt upp lite nytt i barnens rum 😀








Har inte bestämt mig om sänglampan än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0