Trötter

Eftersom lördagens utgång fortfarande satt som en hinna i huvet idag så var det en lite tyngre måndag än vanligt. 
Jag kom i alla fall iväg rimlig tid och lämnade barnen på Tom Tits kl09. 
Äntligen! Om barnen inte klarar denna vecka utan sjukdom ger jag upp 😳 

Dagen flöt på, hade två olika säljare hos oss och sedan gjorde jag veckans beställningar. 
Åkte förbi babyproffsen innan jag åkte hem och tittade på bilbarnstol och vagn.
Behöver nytt till Grekland. (Fast inte vagnen då, den får stanna i Sverige) 
Jag har även shippat ner nya sängbordslampor och några slingor. 

Här har vi den, fast med en annan skärm. Skärmarna jag valde är rakare i modellen och i sammet, är åt det grå hållet med lite andra dova färger som inslag. 


Slingan kommer från Star Trading och ger ett väldigt mysigt ljus. Tänkte ha den runt stommen på vår säng som är i svart smide. 
Den här slingan har jag i vårt hem här i Sverige också och den är verkligen vacker. Ett stort plus är att den även kan användas utomhus.

Nu måste jag sova, godnatt! 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0