Mellolördag

Helgen var 👌🏼
I fredags så slutade jag lite tidigare, åkte hem och fixade lite innan Kim och barnen kom hem. 
Efter middagen kom Lasse och Åsa över och spelade plump samtidigt som lets dance var på i bakrunden. 
Himla trevligt med våra plumpkvällar 👍🏼

I lördags var jag leeeeedig. 
Åkte hem till Jonn o Sandra på fika (han fyllde 30 bast) riktiga 30 års festen blir i maj 😃



Sedan åkte vi och lämnade barnen hos mina föräldrar. 
Jag o Kim hann med lite shopping på johnells innan vi åkte hem och gjorde oss klara inför mellon. 
Plockade upp Mary och sedan mat på mira mar sedan drog vi hem till Sarah o Daniel vid 17 tiden där även Gurra och Cilla anslöt sig. 
Go mat som vanligt, lite förfest och sedan taxi till Friends arena och där hade vi verkligen kul! Vilken jääääkla fest, och det blev en blöt kväll kom väl hem vid 03.30 😝

Tack för en jäkligt rolig kväll och jag är väldigt nöjd över Frans 😉





















Kommentarer
Postat av: Sara

Åh var är ditt halsband ifrån?

Svar: Det är från h&m, typ 50 spänn 👌🏼
emelie

2016-03-14 @ 06:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0