Tisdag

Idag var jag tillbaka på jobbet. Dagen gick förvånansvärt fort, och det var rullning i butiken. Det här "tråkiga" vädret som är så ostadigt gynnar oss. Det är bra. Förra veckan var bra och denna har startat finemang! 
Dock ser jag både på YR och SMHI att det ska regna hela midsommar. 
😤😢 Tycker mest synd om ungarna, fast de är väl dem som bryr sig minst. Bara de har kompisar och lite gott att äta tycker ju dem att allt är jättekul 😉

Ikväll har vi äntligen slagit slag i saken och bokade flygstolar till Grekland. Ni som känner oss vet väl att vi är ganska veliga när det kommer till just resor, ibland väntar vi till veckan innan eller precis dagarna innan och bokar bara för vi inte riktigt kan bestämma oss. 
Men denna gång lite framförhållning! 
Vi åker om 3 veckor, närmare bestämt den 13 juli.
Hemresan får vara öppen. Det beror på hur allt flyter på på jobbet. Känner själv att jag måste vara lite tillgänglig nu när vi är så få. Och iom att Sofi ska få barn om ca 10 veckor. Såklart att planen är att jag ska ha mina semesterveckor och allt ska flyta på så bra som det bara kan, MEN gäller att vara förberedd, så slipper man bli besviken. 

Så, ja, nu räknar vi ner till midsommar då vi har långledigt hela familjen 🙌🏼😊👍🏼










Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh vad jag önskar att vi hade ett sånt ställe att kunna åka till! 😩

2016-06-23 @ 10:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0