Jobbdag

Trafiken flöt på bättre idag (kanske för att jag åkte 1h tidigare än vanligt i morse) men iaf, inga större köer🙌🏼
Sov 5h i natt. Har kommit in i en väldigt dålig sovperiod. Men jag är inte trött, snarare tvärt om. 
Jag vill vara trött, somna helt utmattad vid 22-23 men jag ligger vaken till 02...Barnen sover bra. Men alltid vaknar ju någon och vill komma upp mitt i natten. Alicia är den som sover bäst och i egen säng hela nätterna - för de mesta. 
Junia tassar upp som vanligt runt 02..03. 

Nåja, idag har jag städat hela ljuskäll-lagret. Så nu står allt på sin plats, imorgon jobbar jag sista dagen för denna vecka (kanske blir lite hemjobb, måste renskriva en intervju) 
Och det betyder att jag ska avsluta månaden imorgon och skicka fakturor osv. 
Glöm inte att gamla 20, 50 och 1000 lappen slutar gälla sista juni! Ska gå igenom barnens sparbössor. 
Jag får ju växla in betydligt senare så det är väl ingen panik med det än... Men däremot ska jag komma ihåg att inte ta emot gamla sedlar från och med fredag. 

Ikväll fick vi också ett glatt besked och det är att inskränkningen på Alicias barnförsäkring har tagits bort och försäkringen gäller på normala villkor. 
Känns tryggt och bra, som vi hållt på fram och tillbaka med hennes försäkring sedan födseln 🙏🏼 men skam den som ger sig. 

Sådär ja, nu blir det en dusch och sedan ett avsnitt av BRON! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0