Rihanna

Det var inte kul att gå upp imorse. Var nära att gräva ner mig under täcket och låtsas vara sjuk. 
Emelie, snälla, blanda inte rosé, breezers, vitt vin, skumpa och öl på en söndag när du vet att du ska jobba dagen efter. (Kom iväg senare till jobbet än tänkt) Men jag rycktes med i stundens hetta och det var så jädrans trevligt. Stämningen var så... Jag ver inte, svårt att sätta ord på den. 

Jag hade såklart bokat möte med en fotograf kl 11 som skulle ta bilder till en tidning som går ut i september. Typiskt mig, jag skulle se trevlig och glad ut på bilderna. Trots allt blev det väl ok. Jag såg trevlig ut. 

Jag jobbade till 15 sen hämtade jag kidsen, kom hem gjorde mig klar. Kim kom hem med sushi innan jag begav mig igen. 
Hämtade upp Becca och sedan åkte vi till Tele2 arena där Rihanna hade spelning. 
Denna gång nykter, men dansade på iaf, går inte att vara still när hon drar av hit efter hit. Hon är helt jäkla otrolig! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0