Tisdag

Idag har jag varit hemma med två sjuka barn. Nu har hostan hälsat på och imorgon är det VC som gäller! 
Hela familjen har sovit dåligt i många nätter nu och jag känner mig redan tömd på energi. 

Imorgon blir det jobb och då ska det förberedas inför vår 20% helg. 


Tillbaka till dagen har den varit lugn, har beställt lite prylar, planerat tjejernas födelsedagsparty osv. Var på plantagen och köpte lite grönt till hemmet👌🏼


På kvällskvisten åkte jag hem till Mikaela för att få titta på Lovis, mysa med Lovis och hålla i Lovis 😍

Söta lilla tjej - 3 veckor idag. 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Så himla söt och vad mycket hår

Svar: Eller hur 😍
emelie

2016-01-27 @ 06:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0