Hemma

Igår när vi lämnade Thailand visade temperaturen + 32, när vi landade var det -18. Snacka om kontraster. 
Ungarna är lyckliga över att vara hemma igen och leker med sina julklappar och leksaker. 
Vi har inte vågat oss ut än. 

Jag har packat upp, även om jag lämnade in de mesta för att tvättas innan hemresa från Thai så finns det mycket som ska tvättas. Kim jobbar. 
Oh just det, julen ska packas ner. 

Hej och välkommen hem 😩 ångest deluxe! 

Den här resan har varit helt fantastisk på alla sätt och vis, det blir enklare och enklare att resa med barn (vi börjar kunna detta utantill nu) det flyter på! Såklart mycket underlättar när vi är fler och Åsa och Lasse har gjort så mycket med barnen, tack!!! 
Kändes verkligen som en semester med mycket avkoppling! 
Just nu vill vi bara tillbaka. Orkar absolut inte vänta till maj då vi har tänkt åka till Grekland. Får bli en vecka eller weekend innan dess!!! 😉 





Kommentarer
Postat av: Nina

Är så kul att du bloggar flitigt på semestern.
Drömmer mig bort jag med men det får vänta tills bebisen är större.
Ni verkar haft en kanon resa. Vilket gillade ni bäst? Mexiko eller Thailand?

Svar: Jag kan inte hålla mig, måste skriva ner vad vi gör annars glömmer jag ;)
Resan var perfekt!
Jag kan inte välja mellan Mexico och Thai.
Thai är allt mycket softare och klimatet är fuktigare och varmare.
I Mexico var det mer uppstyrt men perfekt för barnen.
Vi åker nog tillbaka till Thai nästa vinter, fast provar ett annat ställe.
emelie

2016-01-15 @ 19:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0