Yeeeey fredag!

Igår när jag kom hem från jobbet hade Kim snickrat ihop schnitzel med potatisklyftor med rödvinsås och bea från scratch. 
Jag vet inte ens hur man gör schnitzel, och vad är det för kött man bankar ut... Fläskfilé? 
Jag frågar inte för jag är en sådan som egentligen inte vill veta vad jag äter, bara det är gott och INTE är kyckling. 
Till det blev det Petters "nya" röda och den var riktigt god! Kommer köpas igen!



Ikväll har vi bara haft ett barn hemma, Junia ville sova hos sina kompisar - Matilda och Oliver. 
Så vi åt sushi ikväll, Alicia brukar också plocka i sig lite så det var 👌🏼
En stor godispåse och plöjt två filmer. 
Underbart med fredag! 

Imorgon jobb, sen på kvällen är det sista deltävlingen på mellon jag ej kan missa. Cecilia och Becca kommer över.  
Kanske lite bubbel och choklad kvällen till ära :) 

På måndag släpper de resten av biljetterna till ESC som jag måste haffa! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0