Semester

Jag har tagit en veckas semester över påsken. Första gången under mina 10 jobbande år jag har tagit ledigt under just den perioden tror jag (om man bortser från min mammaledighet då) Ska bli jättemysigt 😍
Vi funderar på om vi ska åka iväg uppåt i landet över en weekend och åka skidor, pulka, basta, äta på restauranger, gå på badhus osv, eller om vi tar vårt pick o pack och drar till solen en vecka. 
Men vart åker man en vecka i mars?! Tips? Är det för osäkert på Cypern, Där är det riktigt prisvärt i slutet av mars. 
Någon som varit där den månaden? 

Vet att Kanarieöarna är bäst när det gäller sol och kort flygresa, men det känns sådär. Jag har varit där många gånger, Vet inte varför, tycker det inte riktigt att det är värt pengarna. Då åker jag hellre till Thailand/Mexico ja långt bort och betalar några tusen till men en vecka känns alldeles för kort med flygtiderna på 11h med barn. För man får inte direkt koppla av just på flyget. 


Kan ju bara hoppas på sånt här väder på Cypern i mars 😩🙏🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0