Mys, bio och Oscars

Imorse ville barnen upp kl 09, jag passade på att röja undan allt från gårdagen medan de tittade på Madicken. 

Vid halv ett åkte Åsa och Junia till sydpoolen för att gå på simningen. 
När de kom tillbaka ville Alicia så gärna åkte med Åsa hem till farfar så visst fick hon det. 

Då passade jag, Kim och Junia på att åka till Heron för att gå på bio. 
Filmen var riktigt bra och jag skrattade verkligen högt några gånger! 
Junia var mycket nöjd. 
Vi såg den i 3D 

Innan vi hämtade upp Alicia så veckohandlade vi på Ica.
Jag har laddat upp med Cola zero och chips med dipp till nattens Oscars gala. 
Kan inte missa den, håller mina tummar att Leo får sin första och att Alicia kniper bästa kvinnliga biroll. 🎬


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0