Melllloooo

Mello nr 2 avklarad. Hade hoppats på mer än vad som gavs. Ingen låt jag direkt fastnade för. 
Cecilia kom över på en god jäkla middag. 
Smågodis och lite snack. Cecilia har även hjälpt mig att hitta rätt i plugg-världen. 
Jag har nämligen bestämt mig för att börja plugga företagsekonomi i höst. 
På distans såklart, kurserna är organisation och marknadsföring 
Å redovisning och finansiering. 
Så ska söka i mars/april så är det bara hålla tummarna att man kommer in. 
Hade också ingen aning om att betygen är registrerade på ens person nr, lättnad, för jag har ingen aning om vart mina betyg är och vet inte ens vart jag skulle börja leta. 
Jag gick natur och var lite av en pluggis så det ska väl inte vara några problem att komma in (säger jag nu ja :) 

👍🏼👍🏼👍🏼 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0