Måndag

Ikväll hade vi Mary, Sam och barnen på besök. 
De hade visning av sin lägenhet och åkte hit under tiden. 
Håller tummarna nu att budgivningen kommer igång :) skulle vara så jäkla kul om de fick lite mer än utgångspris också! 
Vi åt pizza och snackade av oss lite, de åkte hem vid 20-tiden. 

Jag måste krypa till sängs med en kopp honungsvatten. Jag känner mig trött och sliten. Kanske något på G, vem vet. 
Imorgon börjar möbel och belysningsmässan!
 Önskar jag vore mer peppad. 
Ska ta massa bilder och försöka memorera alla nyheter. Ska verkligen bli spännande att se vad 2016-trenderna har att erbjuda. 
Imorgon ska jag gå med Albin och pappa 👌🏼




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0