Hejsan

Åkte hem 1 h tidigare från jobbet ikväll.. Svängde förbi Ljusexperten i tälje innan jag var hemma 18.15. 🙌🏼

Kim som alltid står för maten här hemma bjöd på sötpotatis/morötter i ugnen, ouzo flamberad köttbit (har kommit in i ett flamberingsmoode här hemma) med en sås gjord på ouzo och lite annat smått och gott. Låter kanske inte så jättegott, men all spritsmak eldas ju bort och det som blir kvar är en perfekt grund att göra sås på. Och köttbiten smakar bara mer. 

Efter middagen kollade vi på Svensson Svensson-filmen. 
Sen kom Lasse och Åsa över sådär lite spontant och vi snackade lite och spelade plump. 
Det är oerhört viktigt att anteckna vem som är i ledningen efter alla gånger vi spelat detta år. 
Jag har alltid kommit sist, men senaste gångerna har jag ryckt upp mig. 

Idag blev det sovmorgon och sedan var det bara att börja dagen. 
Kim försöker få med mig till Actic men jag har ju noll erfarenhet av sådant så.... 

Hörs! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0