Härlig lördag

Igår var Jonn och Sandra här för att hänga med barnen medan jag och Kim jobbade. 
Det funkade fint, byggde koja, lekte kurragömma, ritade, gick ut en liten sväng och de åt våfflor med glass, grädde och nutella till lunch, vem skulle inte ha de bra då? 😋

När vi kom hem från jobbet så åkte Kim, Jonn och Daniel iväg för att spela badminton. 
Jag och Sarah började med maten som blev: fyllda rullader med prosciutto och örter med rostade potatisskivor med parmesan och tomatsås. 


När killarna kom tillbaka så anslöt sig även Cecilia, Becca och Sandra. 

Resultatet blev suuuuper! Väldigt gott! 👍🏼

Kl 20 bänkade vi oss (okej några av oss) framför mellon och jag tycker att Frans var bäst! Så skön låt. 

Vi satt uppe och snackade ganska länge, perfekt lördag enligt mig! 😘


Kommentarer
Postat av: Nina H

Älskade också Frans goa låt! Har den på Spotify-listan nu :)

2016-02-29 @ 21:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0