29 februari

Kl 06.10 kröp jag ner i sängen med ett leende på läpparna. 
Som ni säkert inte har missat så vann ju både Alicia och Leo 🙌🏼👏🏼👏🏼
Fick ca 3 h sömn, men vad gör det när man fick uppleva detta! Jag blev så rörd och fick tårar i ögonen när Alicia höll sitt tal. 

Barnen och jag har inte gjort så mycket idag, målat, pärlat, kollat på trassel, kl 14 kom Sarah över. 
Junia åkte sedan med farmor och Pelle till Kungsholmen för att sova över. 
Tror hon har kommit in i en liten period nu och vill helst göra allt utan oss. Haha, vad det nu är för period. Kanske en sportlovsperiod :) 

På onsdag kommer flickornas nya säng, åh vad jag längtar efter att inreda deras rum. 👭

Nu ska jag gå och sova! Natti. 

(PS jag hade tippat med mormor att Victoria skulle föda idag, jag har tydligen fel, men jag tror det blir en till prinsessa, mormor tror det blir en prins) 



Kommentarer
Postat av: Nina H

Gissar också på prinsessa :)

2016-02-29 @ 21:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0