Torsdag

i torsdags hade vi julfrukost på jobbet och delade ut julklappar. Lilla Tage var också med :)
Kl 18 blev det havets julbord på vidbynäs med Cecilia o Mary. Fick skjuts både dit och hem av Michelle. ❤️
Julbordet var väldigt gott och vi frossade i hummer, räkor, rökta räkor, musslor och ostron. Drack mousserande. Snackade om livet.
Nu är det andra året på rad vi kör skaldjur precis innan jul så vi bestämde att göra det som en jultradition! 🎅🏼
När vi var klara där blev vi skjutsade till lilla styret där vi delade på en flaska zinfandel vid 23 tog jag och Cecilia bussen hem (!!) den kom precis när vi lämnade restaurangen så jag hade ju ingen biljett eller så, så vi frågade när vi klev på hur jag skulle göra, sms:a eller så. Man chauffören sa att han bjöd på den resan. 😄 då blev jag glad! 👍🏼

När jag kom hem somnade jag på 5 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0