Skam

Okej jag är fast. Hookad kanske man kan säga 😜 jag fick för mig att kolla på serien Skam i torsdags. Går på svtplay. Har ju läst och hört att den är bra och är en stor succé i både Sverige och Norge.
Ville ge den en chans. Slötitta lite.
Men ja, jag plöjde hela säsong 1 den kvällen / natten. Kunde inte sluta.
Ikväll började jag på säsong 2. Jag kan inte sluta nu heller, men jag måste.
Den är väl egntligen riktad till ungdomar i 15-20 års åldern. Men jag förstår varför även vi lite äldre (konstigt det kändes att skriva det, ser mig själv som 25 😜)
Se den! Den är riktigt braaaaaaa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror att alla tjejer är kär i William och alla killar i Noora.

2016-12-18 @ 01:00:44
Postat av: Nina h

Ja så jäkla bra den är! Skrattar massor till nästan varje avsnitt. Sen efter säsong två var man ju lite småkär i William också haha! Bara 15 år yngre...

Svar: Jaaa... exakt så! Haha asså såklart man är kär i William 😜😍
emeliehellman.blogg.se

2016-12-25 @ 14:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0