Nu så blev det

Saker som inte blev som planerat idag:

Nr 1. Två minuter innan vi ska åka till dagis råkar jag ha sönder Junias luciakrona. Hon blir inte ledsen - bara väldigt besviken (som hon beskrev det)
Vi blir såklart lite sena pga av detta och sladdar in på parkeringen och hinner precis ansluta sig till gruppen som ska ta bussen till Ica maxi.

Nr 2, får världens otrevligaste kund på nacken vid lunchtid och han förstörde min luciadag på jobbet.

Nr 3, när jag kommer hem från jobbet berättar Kim att han har brutit tån efter att han gick in i dörrkarmen i morse.
Så ingen mer cross, badminton osv.
Fick till svar att det ska han visst fortsätta med. Han ska börja springa också, så han blir tränad till Thailand.
Haha. Visst. Men jag är glad att han inte klagar, han håller allt inne bara för att han inte vill att jag ska ha rätt.
Tur att vi inte har en skidresa inbokad.

Så det var tisdagen! Check✔️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0