Måndag

Idag har jag och Kim varit förlovade i 5 1/2 år. Vi blev tillsammans i mars 2011, men har inget direkt datum. Så vi firar inte den dagen eftersom ingen av oss vet när vi blev tillsammans. Men ca 3 månader efter att vi blev tillsammans förlovade vi oss i Grekland på Halkidiki.
Så lägger krutet på förlovningsdagen istället.
Såklart firar vi inte halvåret men jag fick upp som minne när jag loggade inpå Facebook i morse, när vi firade 1/2 år.
5 1/2 år sen! Åren bara försvinner!👇🏼

Just då 👆🏼låg en liten Junia och bakades i magen.

Ja, nu är ju livet inte riktigt som det var för 5 år sedan.
Men när jag kom hem från jobbet hade Kim köpt sushi från Minako och gott rött vin . Så lite firande blev det i alla fall.

Jag är så galet trött nu, har verkligen nedräkning tills jag har lite ledigt i jul och får tänka på annat än jobb.
Den här veckan händer massa skoj, men som sagt, jag känner hur trött jag är!

Imorgon har Junia avslutning på dansen. Hade lovat att vara där iår för titta och för att jag missade förra året. Vill slita av mig huvudet eftersom jag ännu en gång måste förklara att jag måste jobba. Kim , Alicia, min mamma och Tilde kommer och tittar, men jag vet ju att jag borde vara där.
😢😢😢

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0