Hitta Doris

Igår kväll åkte vi hela familjen till Heron och tittade på hitta Doris.
Det var Alicias första bio besök. Filmen var 1h 45min, och det gick faktiskt över förväntan.
Två kisspauser och hon verkade vara intresserad på riktigt.
Vi har Hitta Nemo hemma på dvd så de har ju tittat på den filmen massor av gånger.
Tycker filmen var bra, inte Zootropolis bra, men helt okej!
Men tror båda barnen hade tröttnat snabbare om de inte hade fått en varsin godispåse.
Det var alla fall en mysig kväll och jag ser fram emot fler sånna här tillfällen när vi fyra kan se en film på bio tillsammans.

Efter filmen åkte vi till Ica i kungenskurva och köpte lite goda ostar, parma och köttbit till lördagens middag.


Nu är jag snart på jobbet. Jag tänker vara kvar några timmar extra efter stängning för att börja med inventeringen.

Barnen har även fått en ny skouppsättning inför hösten och Junia fick många sköna tröjor och tights. Alicia ärver allt från Junia så det känns onödigt att köpa nytt till henne, hon är ju mer än nöjd att få bära storesyrrans kläder och Junia är väldigt mån om sina kläder så det är inte ofta jag hittar fläckar eller hål på dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0