Fullt ÖS

Som sagt jobbade jag hela helgen. I söndags började vi med inventeringen som ska avslutas i morgon.
På torsdag kommer revisorn och gör stickprover.
Mitt i allt kaos så blir även Maria hemma med sjukt barn i söndags, så vi fick i sista minuten tag på min kusin, Adrian, som har hjälpt oss med inventeringen i 3 dagar nu.
Han bor egentligen på Kungsholmen men får bo hos min bror med familj i Nykvarn denna vecka.
Så ja, de senaste två veckorna har jag jobbat 11 h om dagen och det känns i hela kroppen. Jag sover så himla dåligt också! Fattar inte för att båda barnen sover som stockar i deras rum.
Behöver typ en flaska rött och ett dygn av sömn.
Eller twillight maraton. Blir alltid på bra humör när jag ser twilight och burrar ner mig med ett täcke. Vill nån ha det med mig? 😅

Idag kom Susanna från hemmaliv/nöjesliv in till butiken och gav mig deras nya nummer av tidningen.

Nu säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0