Ett snabbt hej

Det har varit rätt mycket i lilla Emelies huvud de senaste 48 h, nästan ingen sömn pga allt möjligt. Har sovit bara 3-4 h / natt sen jag kom hem från Grekland.
Stackars mig.
Nä, inte alls, jag känner mig inte trött. Däremot känner jag att hjärnan inte fungerar med lite sömn.
Stress-Arne.

Dagen gick enlighet planerna, vi fick skjuts av Jelena till Arlanda. Jag o Kim delade på en flaska bubbel i bilen. Han öppnade sitt första kuvert som innehöll en flygbiljett tur och retur med emirates till Dubai.
Han fattade noll, trodde fortfarande att det var ett skämt.

När vi kom fram till Arlanda konstaterade Kim att han glömt plånboken hemma.
Ja, vad säger man. Kim i ett riktigt jäkla nötskal, han glömde ju plånboken när vi åkte till Thailand också tidigare i år. Tur att man har cash då 😅
Pengarna är väl en sak in sig men jag tänker på körkort när jag jag tänkt att vi ska ut i öknen.

Framme på Arlanda så flöt allt på jättebra. Att vara van att packa och ansvara för två barn är det bara semester att gå själv och kika i taxfreen.

Nu sitter vi på flyget, och det är så fint! Filt, kudde, hörlurar på plats. Egen tv. Och menyn för flygningen.
Nu börjar semestern!

Tack alla! Kim är så förvantsnsfull och glad!!!! Fatta när han öppnar kuvert 2 och 3!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0