En Emelie dag!

Idag har jag bara fått ro om mig själv!
Började dagen med att lämna kidsen hos farfar och Åsa. Sedan skjutsade Kim mig till odenplansskönhetscenter där Elsa tog hand om mig.
Vaxade benen, färgade och formade bryn, och ögonfransar.
Så nu känner jag mig fin igen!
När jag var klar kom Sarah och Victor och vi åt lunch på cafe blåbär. Älskar deras mat!

Sen promenerade vi in till stan där vi tog en shoppingrunda.
Åkte sedan hem till Sarah och jag bar på Victor hela vägen från centralen hem till Sarah. Tror han gillar mig ;)

När vi kom hem till Sarah la vi oss i soffan. Gosigaste Victor.
Jag längtar tills jag får vara barnvakt 😉

Sedan åkte vi till södertälje och hängde lite innan Sarah åkte vidare till enhörna.

På kvällen kom Mary. Sam o kidsen över. Barnen lekte rövare hela kvällen, kan förstå att de saknat varandra bra mycket!
Vi käkade middag och spelade Chicago och plump.

Nu säger jag godnatt.

PS. Är det bara jag som tycker att serien jordskott är sjukt obehaglig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0