Trötter

Så var denna onsdag slut! Jag jobbade sent och var hemma vid 19. 
Kim stod och gjorde middag när jag kom hem, Junia var ute på tomten och Alicia tittade på tv så jag hann med några hemmaövningar innan Kim serverade asiatisk torskrygg 👍🏼 
Blev för mätt och trött efter middagen så jag ligger faktiskt redan i sängen. 

Imorgon har vi en fullspäckad dag framför oss. Vi är lediga ❤️
Jag ska till oxbackskliniken och sedan ska Alicia få göra nytt pass (hon är bara 2 månader på sitt befintliga och man ser inte ens att det är hon) lilla lilla plutt, känns som igår vi var i Strängnäs och gjorde hennes första pass. 
Sedan ska vi försöka hinna till min mormor i sthlm, hon ringde nämligen och påpekade att hon bakat bröd till tjejerna som vi måste hämta innan de far till Järvsö på lördag. 
Barnen älskar hennes bröd, men max ett bröd om dagen, annars tar de slut innan man hunnit blinka.

Vid 14-tiden ska vi hem till Mikaela och barnen. Skvaller och lek den bästa kombon 😉

18.30 ska vi på föräldramöte på Tom Tits och Cecilia kommer hem hit för att vara med barnen. 

Som ni märker är schemat lagt och nu återstår det att se om allt går enligt planerna. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0