Slappar söndag

Idag har vi inte gjort så mycket, hela förmiddagen hängde vi hemma i soffan. 
På eftermiddagen gick Junia hem till Celine från dagis för att leka några timmar. 
Då passade jag och Kim på att gå ut en pw med en sovandes Alicia i vagnen. Gick förbi Ica och köpte ingredienser till kvällens middag. 

Ikväll blir det en mästarnas mästare men känner verkligen hur trött jag är nu. Imorgon är det frukost och morgonmöte på jobbet vilket betyder att jag måste hänga på låset på Eljus när de öppnar kl 08. 


Junia provade sin nya klänning, den är som en dröm, och ett matchande hårband till. Märket är How to kiss a frog och jag brukar beställa från oiidesign.se 👌🏼

Den är lite mer neon-rosa i verkligheten. Kommer bli snyggt när hon får lite bränna i sommar ☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0