Helgen

I fredags jobbade jag till 16, sen åkte jag till nykvarn för att lämna bokföringspärmarna för mars månad.
Åkte även förbi min bror och lämnade en flaska rött och tulpaner eftersom det var hans födelsedag. 
Synd bara att ingen var hemma så jag fick lämna grejerna vid ytterdörren. 

Sen åkte jag hem och svirade om till träningskläder. Jag och Cecilia körde 1 h i utegymmet. Mötte upp Kim vid Coop lagom när han kom från badmintonen. 
Vi handlade lite gott till kvällens middag som blev tapas. 
Åkte och hämtade kidsen hos farfar och Åsa och sen hade vi en redig myskväll tills vi somnade i soffan allesammans. 

I lördags jobbade jag och det var faktiskt kul, vi klarade budget och Albin sålde iväg en kristall för 12000:-, inte varje dag man gör det! 
Efter jobbet så sprang jag, eller sprang och sprang. Jag är ju kass så det blev lite som en intervall träning istället på 4km. Bättre än ingenting i alla fall! 

På kvällen kom Malin, Henke och Becca över på middag. Kocken Kim gjorde rostasfiléer i ugnen med egengjord tryffelmayo, ouzosås och amandinepotatis i ugnen. Becca kirrade efterrätt - chokladmousse med daim. Vi är helt frälst i den nu förtiden. 
Vi hade en trevlig kväll och spelade spel fram på småtimmarna. 
Henke o Malin sov över här.

❤️ tack för en bra lördag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0