Fullt ös

Imorse gick jag upp extra tidigt då Kim åkte iväg tidigt för att fortsätta där de lämnade allt igår. Nu har har sytt vid varenda tand, tycker så synd om honom. Han går på smärtstillande och antibiotika och har inte ätit något förutom några milkshakes på 48 h. 

Jag lämnade barnen på fsk vid 08.45 sen åkte jag till jobbet. 
Beställde veckans varor och sen vips var kl 15 och då var det dags att bege sig till fsk igen för att hämta barnen kl 16. 

Raka vägen hem, byta om till danskläder och sedan åkte vi till JAM (en sträcka med bil som brukar max ta 10 min men nu när de är kaos med två broar tog det 30 min) 
Vi fick skynda oss! 

Efter dansen stannade vi till och handlade lite till kvällens middag. 
Kim låg i soffan halft utslagen när vi kom hem och han får ju ändå inte äta något så vi åt middagen själva.
Sedan satte sig barnen framför Barnkanalen och jag passade på att ta en pw med Cecilia ner till märlarbadet och hem igen. Drygt 6,3km  👍🏼 bättre än inget!
Cecilia följde med en snabbis tillbaka hem till oss och ritade en nedräkningskalender till Junis så hon får räkna ner dagarna till Grekland nu. 
Sååå himla kul att vi 4 tjejer (och mamma pappa då) ska hänga ihop en hel vecka! 

Jag o Kim avslutade dagen med 3 avsnitt av greys anatomy. 

Ciao 
PS, vill gratulera Nina ännu en gång till en söt liten dotter som valde att komma ut igår! 🌸



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Värst vad du blivit hurtig då 😉😊

Svar: Ja, jag fick ta tag i saken när resan till Grekland bokades! Nu har jag liksom ett mål, då går det lättare! 💪🏼
emelie

2016-04-13 @ 06:47:19
Postat av: Nina

Tack snälla ❤️

Svar: ❤️
emelie

2016-04-13 @ 07:10:47
Postat av: Mikaela

Jag promenerar gärna med dig någon kväll 😊

Svar: Ja! Perfekt och mötas typ vid Coop så kan vi köra lite i utegymmet också 😅😉
emelie

2016-04-13 @ 09:26:44
Postat av: Mikaela

Det låter bra! Hojta till när det passar 😊

2016-04-13 @ 18:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0