Faaakta

Vissa saker vet ni. Andra inte. 

🔸jag tycker inte om ägg, smör och mjölk. Om man blandar detta till ex en smet o gör pannkakor så fine. Men ett kokt ägg, en macka med smör och ett glas mjölk skulle jag aldrig stoppa i mig. 

🔸älskar skaldjur! Och oliver 🙌🏼

🔸äter inte kyckling (inte gjort på 10 år, alltså sedan fågelinfluensan kom till Sverige 2006, tror jag) 

🔸 älskar rött vin, mindre gott med vitt vin. 

🔸 funderar om jag ska börja planera min 30års fest. Fast folk kommer nog tycka jag är rätt bra konstig om jag skulle göra det mer än ett år innan... 

🔸hoppar gärna över frukost. Tom. på hotell, har jag svårt för att äta tidigt. Typ före kl 11. Tycker inte speciellt mycket om mackor, yoghurt för den delen och kaffe har jag aldrig druckit.

🔸älskar att dansa. 

🔸äter inte popcorn 

🔸gillar att ha saker på gång hela tiden. 

🔸Är en grubblade och fixare. 

🔸tycker inte om att duscha, är bara ett måste som tar tid. Ännu värre-tvätta håret. 

🔸jag får rysningar av att dela bomull, låta mitt blöta hår droppa längs ryggen. 
Blöta badkläder är också jobbigt. 

🔸har alltid drömt att gifta mig det året jag fyller 30. Närmare bestämt nästa år! (Hallå Kim?!) 

🔸 håller på att lära mig att efter varje bakslag blir man bara starkare och får en erfarenhet rikare. Väldigt klyschig, men det känns som jag tar saker och ting mycket bättre nu än för bara ett år sedan. 

🔸väljer chips framför godis

🔸irriterar mig på ganska många 😂(varför lägga ner tid på det liksom?!) 

 🔸lyssnar på P3 och P5 när jag kör bil förutom på lördagar då jag lyssnar på P4 och "ring så spelar vi" (hallå tant 60+) 

🔸 försöker planera mitt jobbliv ett år i förväg. Dock väldigt jobbigt när planeringen inte blir som planerat. 

🔸 trivs bra i södertälje. Familjerna är nära och vännerna också. Kim och jag har lika långt till jobbet - rättvist! 

🔸älskar nöjesfält och åker allt (utom det som snurrar runt runt) 

🔸om jag inte jobbade med det jag gör så skulle jag blivit polis. En grubblande polis :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0