På g

Kom hem från Borås sent i torsdagskväll. Har haft ett väldigt givande möte och nu är man extra taggad och full med ny info. 
Känner dock att jag ligger efter med allt annat på jobbet. Ska se till att ta igen det nästa vecka! 
I fredags var jag ledig, Sarah och jag tog med oss barnen och åkte till plantagen, rusta, Jysk och Mio för att hitta saker jag saknar här hemma. Och bravo oss, fick med mig en hel del hem. 

På eftermiddagen kom Mary med familj hit på tacomiddag. 
Cecilia kom även över och vi kollade på idol och snackade skit. 😉




Idag har jag jobbat och det var en riktigt bra dag! Mycket folk så dagen gick undan. Efter jobbet åkte jag och Sofi till Mio och Plantagen.
Sofi ska hjälpa mig att plantera några olika växter i en utekruka. Jag har inte riktigt öga för sådant så bra att hon har det då 👍🏼

När jag kom hem vid 18 tiden satt vi igång och monterade nyinköpta saker och sedan blev det middag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0