Hela Sverige skramlar

Ja igår så hade vi verkligen en superkväll! 
Vi började kvällen med middag på olearys. Kl 18.30 började vi röra oss mot Globen som var helt fullsmockad med folk. 
Våra platser var 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼, vi satt på parkett men hamnade konstigt nog precis bland alla artister som skulle uppträda/ hade uppträtt! Så jag var typ starstrucked flera timmar i sträck! 
(Spelningarna höll på mellan 19-23.30) 

Allt var sååå bra! Mina favoriter var Darin, Alcazar, Jöback, Laleh, Miss Li & Sanna Nielsen och Petra Marklund. 
Det var grymt! 
Inte nog med det så satt Prins Carl Philip och Sofia på läktaren till höger om oss så jag satt ju och kollade på honom med ena ögat under hela showen. 
Jag tycker på riktigt att han är snyggast i Sverige. 
En riktig höjdarkväll med andra ord!!! 




Slänger in två bilder på snyggot bara för att han är snygg 😜😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0