Hej

Jag känner nu att jag har varit lite av en tidsoptimist.
Jag sa till Sofi idag på jobbet att jag troligtvis skulle hinna sitta i soffan i kväll. Har sjukt mycket sofftid att ta igen och jag har missat allt som går på tv.

Men som vanligt slutade kvällen med att måla, täcka av, möblera om, dammsuga, skura golv, sätta upp eluttag och strömbrytare, bädda tjejernas sängar, montera lampor, skrapa bort färg, packa ur barnens flyttkartonger, blir halvt galen. 
Nu lägger jag mig ner och känner mig klar för ikväll. 

Kolla in vår hall, på förmiddagen var den vinröd. Nu är den bara jättestökig. 


Imorse vaknade jag brevid dessa två. Vi har alltid försökt att få barnen att somna i sina sängar och det funkar bra, om de kommer upp på natten (oftast Junia) så är det ok, skulle aldrig neka dem det.
Men igår kväll när deras rum stod och torkade efter målningen,så fick de somna och vakna hos oss ❤️

Imorgon jobb, sedan ska jag städa och fixa inför lördagens bravader. 

Natti natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0