Flytt

Hehe, det är tredje gången jag har flytt som rubrik sedan 7 månader tillbaka. Folk undrar hur man orkar med småbarn, två företag, flytt och så lite annat av livets stora överraskningar men det är väl nu om något man orkar?!?! Vi är friska, unga och har fantastiska vänner och familj som hjälper till. Vi klarar inte allt själva, det skulle jag aldrig påstå men däremot har vi tydliga mål. Vi sparar pengar och kämpar till målet och även om det tar tid (mest pga av att vi aldrig nöjer oss) och kraft tror jag att vi snart är där! 

Imorgon ska vi skriva kontrakt på huset vi ska hyra. 
Ska även kolla vilka rum som ska målas om och jag ska försöka memorera vilka lampor jag vill ha, vart alla möbler ska stå osv. 
Jag vill ha allt klart innan inflytt nästa söndag. Tydliga snabba puckar helt enkelt. 
Jag vill sätta vår prägel på huset även fast vi bara hyr det, men det är ett måste för nu är jag ganska trött på att inte ha det exakt som jag vill. 
Skiter helt fullständigt i att det är bortkastade pengar för nu måste detta kännas som vårt hem. För det är tanken är att vi ska bo här tills vi har byggt vårt drömhus. 

Huset är på ca 145 kvm och ligger i Ritorp. Byggt 04 och har garage och ett stort trädäck på 200 kvadrat med pool. 
Tre sovrum, öppen planlösning på övervåningen med kök/matplats/vardagsrum där taket går enda upp i nock. 

Har trivts bra ute på Ki och verkligen haft det lugnt och skönt denna sommar men det är på tok för litet för oss. 

Jag kommer lägga upp bilder på huset när allt är på plats. 

Tjo

Kommentarer
Postat av: Henke

Jag gillar snabba puckar.

Svar: Jag vet 😉
emelie

2015-09-05 @ 21:21:50
Postat av: Nina

Så härligt , tycker ni gör helt rätt som fixar som ni vill ha det. Hoppas även ni hittar en bra tomt för drömhuset sedan. Kram

Svar: Du måste blogga mer o visa bilder på ert nya hem, är jättenyfiken!

Ja du, det hoppas jag med!
Kram
emelie

2015-09-06 @ 20:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0